• Енергонезалежний Інтернет працює до 72 годин без світла
  • Енергонезалежний Інтернет працює до 72 годин без світла
  • Енергонезалежний Інтернет працює до 72 годин без світла
  • Енергонезалежний Інтернет працює до 72 годин без світла
  • Енергонезалежний Інтернет працює до 72 годин без світла
  • Енергонезалежний Інтернет працює до 72 годин без світла
  • Енергонезалежний Інтернет працює до 72 годин без світла
  • Енергонезалежний Інтернет працює до 72 годин без світла
  • Енергонезалежний Інтернет працює до 72 годин без світла

Детальна інформація щодо аварійного відключення сервісів Мережі Ланет зранку 22 червня 2020 року

Таймінг дій, що були спрямовані на відновлення роботи мережі Інтернет

Детальна інформація щодо аварійного відключення сервісів Мережі Ланет зранку 22 червня 2020 року

Учора, 22 червня 2020 року, о 9:53 на ділянці мережі центрального ядра Мережі Ланет вийшла з ладу лінійна мережева карта на 32-а 10-гігабітних порти, що призвело до аварійної ситуації, внаслідок якої частина абонентів спостерігала труднощі в доступі до Інтернету, а наші працівники – в користуванні внутрішніми сервісами компанії. Внаслідок аварії о 9:58 у деяких користувачів Мережі Ланет розпочались проблеми з інтернет-доступом. О 10:10 проблема поширилась та тривала до 11:02.

Відновивши роботу сервісів та проаналізувавши ситуацію, ми відстежили всю послідовність подій під час цього інциденту.

Що відбувалось під час аварії?

9:53 — вийшла з ладу лінійна мережева карта на 32-а 10-гігабітних порти;

9:54 — внаслідок деградації трафіку почалися збої в роботі внутрішніх сервісів, у той же час спеціалісти зафіксували аварійну ситуацію. Оскільки ключова послуга з надання доступу до Інтернету користувачам продовжувала працювати, на початковому етапі реагування спеціалісти сконцентрувались на вирішенні проблеми без глобальних втручань у роботу всієї системи;

10:10 — посилення наслідків призвело до збоїв у доступі до Інтернету в користувачів, а ситуація набула масового характеру;

10:12 — інженери приступили до переналаштування обладнання та часткового перенесення сервісів на робочі модулі мережевого ядра для відновлення надання основної послуги Інтернет. Завдяки закладеному резерву, це вдалося провести оперативно на доступній конфігурації;

10:35 — розпочалося відновлення ключових внутрішніх сервісів, що відповідають за надання доступу до мережі Інтернет абонентам;

11:02 — відновлено доступ до Інтернету для абонентів;

11:10 — розпочато переналаштування ядра мережі та встановлення резервного модуля з метою переключення та відновлення решти сервісів, зокрема телефонії;

11:57 — встановлено додаткові елементи обладнання та відновлено роботу усіх внутрішніх сервісів.

Звертаємо вашу увагу, що кабельне телебачення продовжувало працювати без збоїв, а роботу з подолання наслідків ситуації ми вели першопріоритетно щодо основної послуги: доступу до мережі Інтернет для частини наших абонентів. Повернення в робочий стан внутрішніх сервісів Мережі Ланет відбувалось під час другого етапу. Внаслідок чого телефонний зв’язок з гарячою лінією з'явився після відновлення інтернет-доступу.

Аналізуючи перебіг подій та наші кроки для подолання наслідків аварії, ми шукаємо варіанти модифікації інфраструктури та розглядаємо можливості для перерозподілу мережевого навантаження задля попередження таких ситуацій в майбутньому.

Учора ми отримали багато повідомлень від наших користувачів у соцмережах, завдяки чому змогли швидко відреагувати на аварію та виявити її масштаби. Приносимо вибачення за незручності, які довелось відчути частині наших абонентів у зв'язку з ситуацією. А також дякуємо кожному за розуміння, підтримку та за зворотній зв'язок, який допомагає нам зрозуміти значення всіх здійснених нами кроків.